donderdag 3 augustus 2017

De winnaar van de candy...

is geworden....


Van harte gefeliciteerd met de bloemenstans.

Stuur me even je adresgegevens via de mail dan zorg ik dat de stans zsm naar je toekomt.


En wat betreft de beschuldigende reacties van sommige mensen.

Ik ben ook maar een mens en vergeet ook weleens wat. Zeker als er bepaalde dingen in je leven gebeuren die niet zo leuk zijn.

Ik hou dit blog bij voor mijn lol en geef af en toe wat weg omdat ik het leuk vind dat jullie me volgen, dit hoef ik niet te doen.

Nogmaals sorry voor de vertraging. 

Groetjes,
Katja



2 reacties:

  1. Sorry, ik heb nooit een beschuldigende reactie geplaatst. Wel vroeg ik me af waarom op jou blog de candy verdwenen was en er geen winnaar bekend gemaakt was. Vond dat wel een beetje vreemd.
    Hartelijk dank in ieder geval voor de kans deze te mogen winnen.

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geeft niet Katja, naast kaarten heb ik ergens ook eens iets gelezen, veel sterkte en nogmaals bedankt voor de uitleg, weet nu eindelijk hoe deze in elkaar moet hahgaga sterkte met alles meis!

    BeantwoordenVerwijderen