donderdag 20 april 2017

Project Life Pasen

Hallo allemaal,

Dat je het mooie papier uit de Celebrate Spring ook perfect voor Project Life kan gebruiken laat ik hier zien.
Ik heb foto's van mijn werk gebruikt, waar het er erg gezellig uitzag met alle paashazen en ander chocolade voor Pasen.


Uit een hoekje van een scrapvel heb ik onderstaand 'kaartje' gesneden en de hoekjes afgerond met de hoekpons.


Uit het paperpad heb ik het kaartje gesneden met de hartjes en daar de tekst op geprint.
Foto van de chocolade-eieren heb ik gemat op zachtgeel papier en daaronder een roze dessinpapiertje uit het paperpad.




Het label komt uit een easyvel en daar heb ik een touwtje doorheen gedaan en opgeplakt met dubbelzijdig foamtape.


Ook heb ik nog een stansje gebruikt en een plaatje uit een easyvel.

Ik vind het zelf wel erg leuk geworden. Heerlijk lente-achtig!

Wat vinden jullie ervan??


2 reacties: