donderdag 15 december 2016

Happy 'Gold' Christmas

Hallo Blogvolgers,

Nog even en dan is het weer kerst. Dus nog even wat kerstkaarten maken voor die tijd.
Voor deze kaart heb ik het paper bloc Feliz Navidad van Noor!Design gebruikt in de mooie traditionele kerstkleuren. Hierbij passen zeker wat goud accenten. Deze heb ik gecreƫerd door de gebruikte stansjes uit glitterfoam uit te snijden.


Ik heb een nostalgisch plaatje gebruikt.Ook heb ik een soort mapje gemaakt waarachter in het envelopje heb gestoken met daarin een label met tekstje erop. De basis van deze kaart is kraft cardstock en ook het plaatje heb ik daarop gemat.


Alle randjes zijn bewerkt met bruine Paper Soft Color en alle dessinpapiertjes heb ik een stikrandje gegeven met mijn naaimachine.


De tekst Happy Christmas en het hulsttakje zijn allebei van Creative Expressions en op het takje heb ik nog rode plakpareltjes geplakt.



Zoals je zit kan het envelopje met het label uit de kaart worden gehaald.
Verder heb ik nog een kantje en hobbytouw gebruikt.





0 reacties:

Een reactie posten