woensdag 16 november 2016

Sending you a bucket...

Hallo allemaal,

Met de Dutch Shape Art Flag A5 van Dutch Doobadoo en kraft als basis heb ik deze kaart/tag gemaakt.
Ook heb ik wit cardstock van Joy!Crafts gebruikt met daarop het mooie Soft Winter papier van Joy!Crafts. Het plaatje komt uit een paper & pictures blokje van Noor!Design, Girly Girls.

Ook dit x heb ik weer alle randjes beinkt met Paper Soft Color, Walnut Brown.


De stansjes die ik heb gebruikt zijn allemaal van Joy!Crafts.
De hartjesbloem, rasterbloem, chalkboard en raster zijn van Mery's en de banner van Noor!Design. Hier zijn bijpassende stempelsets bij te koop. Eentje met nederlandse teksten en eentje met engelse teksten.



Ik heb de randjes van mijn kaart op sommige plekken ingesmeerd met Crackle Paint, als je dit op laat drogen krijg je een gebroken effect.Na het drogen heb ik er nog wat Champagne Glitter opgesmeerd met de Glitterpen van Viva Decor.


Hebben jullie nog vragen over mijn kaart of gebruikte materialen dan hoor ik het graag.




0 reacties:

Een reactie posten