donderdag 6 oktober 2016

Houten doosje voor een prinsesje

 Hallo allemaal,


Dit keer van mij eens geen kaartje maar een doosje.
De basis is een houten doosje van Kippers wat ik bewerkt heb met Inka Gold - Rose Quartz.
Dit heb ik er met draaiende bewegingen opgeveegd met een sponsje.


De bovenkant heb ik beplakt met papier uit het Pretty Papers Bloc - Mixed Media Pastel van Marianne Design en het afdrukje is een stempeltje van C.C. Designs en heet Swiss Pixie Birthday Princess. Deze heb ik ingekleurd met mijn Kurecolor Fine & Brush for Manga markers.


De stansjes die ik heb gebruikt zijn van Creative Expressions, de bloemen heb ik allemaal 2x uitgestanst uit het dessinpapier en dezelfde maat op elkaar geplakt in het midden zodat je een beetje 3D-effect krijgt. Het 'hart' van de bloem heb ik uitgestanst uit wit metallic cardstock en met een stukje foamtape opgeplakt zodat ook hier wat hoogte in zit.


De takjes heb ik uit bruin metallic cardstock gestanst. Er zijn van dit cardstock verschillende kleuren verkrijgbaar. Erg leuk om mee te werken.


Om het dekseltje heb ik nog een stukje kant met dubbelzijdig tape bevestigd. 





1 reacties: