donderdag 22 september 2016

Happy NewYear

Goedemorgen allemaal,

Voor deze kaart heb ik als basis kraft cardstock gebruikt met papier uit het Pretty Papers Bloc, Eline's Silver Stars van Marianne Design.


De houten tekst Happy NewYear is van Leane Creatief en heb ik eerst bewerkt met Inka Gold - Ice Blue en toen dat droog was heb ik er een laagje 3D Lack over gedaan, dit geeft een superleuk effect. En Inka Gold is er in zoveel kleuren dat je dus je houten embelishments alle kleuren kan geven die je maar wil. Wel even goed laten drogen.

 


Dan is dit het resultaat. Hoop dat jullie dat een beetje kunnen zien op de foto.


Het plaatje wat ik heb gebruikt komt uit een Romantic Pictures vel van Studio Light.
Blaadjes zijn van Creative Expressions, net als de mooie mal in het midden waar het plaatje op zit. Deze heb ik uitgestanst uit zwart cardstock en uit dessinpapier.
De bloem heb ik gemaakt van dessinpapier uit het paperbloc met een stans van Leane Creatief en in het midden een mooie parelbrad.


De labeltjes zijn uit een stansset van Marianne Design.
Verder heb ik alle dessinpapiertjes beinkt met Paper Soft Color - Walnut Brown en gestikt met mijn naaimachine. 
  


1 reacties:


  1. Heel gaaf kaartje geworden,
    leuk ingedeeld ☺
    Gezellige en fijne (knutsel) dagen
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel-Vervoer}

    BeantwoordenVerwijderen