vrijdag 15 januari 2016

Blog Hop Paard Thema

Dag allemaal,

Onze dames zijn aan de slag gegaan met de leuke serie Sporthorses, bestaande uit 2 Cutting & Embossingstencils, 1 clear stamps set, 1 MDF album en 1 stansvel met mooie paardenplaatjes. 
We willen jullie inspireren met mooie voorbeelden en dit doen we d.m.v. een bloghop.

Bij een bloghop "hop" je van blog naar blog van de dames, die voor jullie een prachtige kaarten  ter inspiratie hebben gemaakt. 

De artikelen, die onze dames gebruikt hebben zijn:







Wat moet je doen om mee te doen aan de bloghop?

Hop van 15 t/m 18 januari de blogs van Astrid, Miranda, Katja (je bent nu hier) en Veerle langs en laat een leuke reactie achter. ( Klik op de naam boven de foto,s om bij hun blog te komen)

Als je bij alle 4 de dames een reactie hebt achter gelaten, kom je terug op het Joy!Crafts blog en laat je een reactie achter dat je hebt meegedaan. 

Onder de bloghoppers verloten we een leuke prijs.

Doen jullie allemaal mee?






Katja (je bent nu hier)







Voor de Bloghop van Joy!Crafts heb ik deze paardenkaart gemaakt.
De paarden, tekst en hoefijzers heb ik allemaal gestempeld met Versamark en bewerkt met zwart embossingpoeder.


De bloemetjes heb ik allemaal 2x uitgestanst en samen aan een brad geregen en opgeplakt zodat het een beetje een 3D effect geeft. Door deze mooie brads lijkt de kern van de bloem ook net echt. Het papier is uit het paper bloc 'Needles & Pins' en de tekststempel komt uit de Clear Stamps set 'Let's Party'. Het touw en stukje jute maken de kaart net iets stoerder en door de bloemetjes en strik krijgt het ook een lieve look.



Ik vind mijn kaart eigenlijk best leuk geworden. Wat vinden jullie ervan????

Gebruikte Joy!Crafts materialen:
6002/0024 Cutting & Embossing Bloemetjes
6002/0184 Cutting & Embossing Strik
6002/0489 Cutting & Embossing Basics Rechthoek
6011/0317 Paper Bloc Needles & Pins
6020/0002 Plakparels
6030/0006 Brads
6300/0504 Decoration (Touw & Jute)
6410/0331 Clear Stamps Let’s Party
6410/0384 Clear Stamps Sport Horses
8089/0203 Kraft Cardstock 15x30






17 reacties:

  1. Hoi Katja,
    ik ben bij jou terecht gekomen via de bloghop van Joy ! Heel gezellig om op deze manier nieuwe blogs te ontdekken ! Je hebt een prachtkaart gemaakt ! Ik vind het een erg leuke reeks met de paarden !
    Ik heb me ook aangemeld als nieuwe volger !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wunderschön!!
    Die Stempel sind ja sowas von goldig.
    lg Nadja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooh wat een leuk modelletje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind je kaart heel erg leuk geworden met al die lieve én stoere details! Het model is ook gaaf!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heeeeel mooi voor de bloghop, prachtig gedaan voor de bloghop. Leuk model zo met de grote en kleine cirkels, en mooi papier en stempels heb je gebruikt, top!!
    Ik zag net dat je bij Artesania Deutchland de winnaar van de challenge bent, gefeliciteerd!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik denk dat je mis bent met iemand anders... Ik weet namelijk van niks. ;)

      Verwijderen
    2. Ik denk dat je mis bent met iemand anders... Ik weet namelijk van niks. ;)

      Verwijderen
  6. Heel erg mooi paardenkaartje heb je geknutseld voor deze leuk bloghop Katja....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi zo in die vintage kleuren!
    Alvast een fijn weekend,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een aparte kaart heb je er van gemaakt
    groetjes jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke kaart! Mooie ronde vorm! keer wat anders!!

    Groetjes Petra
    pvscreativelife.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  10. What a fun card. Love those stamps. The foal is so sweet. Hugz

    BeantwoordenVerwijderen
  11. WoW, what a fantastic card you made :-)) I like all details. Hugs, Andreja

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Erg mooi. Mooi effect met die embossing techniek.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wonderful card. I love stamps you used and kraft papers.
    Hugs, Valerija

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie kaart heb je gemaakt,
    heel mooi met een effect van de embossing poeder heel leuk bedacht dat zal ik ook wel eens proberen,
    en heel mooi afgewerkt.

    Groetjes Esmeralda

    BeantwoordenVerwijderen