vrijdag 18 september 2015

Winter Memories Kerst Groetjes

Goedemorgen allemaal!

Vandaag deze ovale kerstkaart gemaakt van kraft cardstock en met de Shape Art mal ovaal van Dutch Doobadoo.

Studio Light materiaal wat ik gebruikt heb:


Ik heb chipboard figuurtjes (Frame Ovaal, Sneeuwsterren en Kerstboom) van Rive-Creatief gebruikt en die bewerkt met wit embossingpoeder met glitter.
De bloemen en de view master heb ik uit UNITC08 gestanst, een mooie bruine effen kleur (dubbelzijdig) papier uit een oudere serie van Studio Light, Tres Chic, wat prima bij deze serie past.


Stansjes die ik gebruikt heb zijn:
6002/0260 Noor!Design - Rand
6002/0451 Noor!Design - Viewmaster
La-La Land Crafts Dies - Pretty Poinsettia


Ik heb op de klok (het uurwerk) nog Glossy Accents aangebracht. Zo krijg je een glossy glaslaagje op de klok en ziet het er nog echter uit.

Hoe vinden jullie deze kaart?


1 reacties:

  1. De ene na de andere geweldige creatie schud je zo uit je mouw...
    Ook deze kunnen we weer aan dat rijtje toevoegen.
    Helemaal leuk!!!

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen