maandag 17 augustus 2015

Vlinderboekje


 Hallo Blogvriendjes!

Op vakantie kon ik niet al mijn knutselspullen meenemen, dan had ik een vrachtwagen nodig gehad.
Dus heb ik een paar stansblokken en easyvellen meegenomen.



Als basis voor dit albumpje heb ik een klein chipboard boekje van Rive-Creatief gebruikt.
Ik heb eerst alle bladzijdes beplakt met papier uit het stansblok My Botanic Garden.


Vlinders heb ik in 3D opgeplakt en komen uit een easyvel met heel veel vlinders.


Ook de tekst komt van een easyvel en past perfect op deze ondergrond.


Aangezien het papier al zo mooi is heeft het verder weinig versiering nodig.


Ik heb alleen nog wat chipboard figuurtjes van Rive-Creatief aan sommige bladzijdes toegevoegd.


Zo'n boekje maken is erg leuk om te doen en je hebt niet zoveel materiaal nodig.


Dit is de achterzijde van het boekje.
Ik heb het boekje bij elkaar gebonden met een wit lintje.
Daaraan heb ik nog met een hobbytouwtje met een bedeltje van een vlinder geknoopt.


Alle randjes weer beinkt met distress inkt, Walnut Stain.

Studio Light materiaal wat ik gebruikt heb:

STANSBLOKMBG07
EASYMBG427 Plaatje voorkant
EASYMBG430 Vlinders
EASYMBG447 Teksten/Labels







2 reacties:

  1. Super gaaf dit boekje!
    Als je dit mooie papier zo voorhanden hebt is het leuk om zoiets mee te nemen op vakantie en er iets moois van te maken!
    Erg leuk ook de figuurtjes hier en daar?
    Fijne week
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw!!! Dit heb je wel ff super mooi gemaakt zeg. Niets meer aan doen, dit prachtige papier spreekt voor zich.

    -xies- Renate

    BeantwoordenVerwijderen