zaterdag 18 april 2015

Lay Out Haarlem

Goedemorgen allemaal,

Mijn eerste scrap/project life pagina is een feit.
Heb al vanaf de kerst een Sn@p-album liggen maar was er nog steeds niet aan begonnen.

Aangezien ze nu bij Noor! ook een scrapbook-challenge hebben met een sketch vond ik dit een mooie aangelegenheid om er eens mee te beginnen.


We hebben samen met vrienden een aantal weken geleden een gezellig weekendje in Haarlem beleefd en heb nog een aantal leuke foto's. Deze vond ik wel geschikt voor deze lay-out. 

Natuurlijk ga ik nog verder met de andere foto's. Deze pagina is op A5 formaat.

Papier wat ik heb gebruikt is van de nieuwe lijn van Studio Light, Creative with Chalk.

Banner, letters, vintage border en randstans zijn natuurlijk van Noor!Design.

Ben benieuwd wat jullie ervan vinden?!


3 reacties:

  1. hoi hoi

    Ja super leuk geworden en erg leuk van Noor dat ze nu meer met scrappen gaan doen. Maar die van jou is top..
    fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Katja. Prachtig deze kaart. Wat een leuke mallen heb je gebruikt. Hele leuke details zie ik op je kaart. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauwie!!! Wat heb je dit prachtig gemaakt zeg. Helemaal leuk.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen