maandag 2 maart 2015

FRIENDS

Vandaag gezellig met mijn knutselmaatje Erica aan de knutsel geweest en allebei aan de slag gegaan met de nieuwe sketch van Dutch Doobadoo.
 
Dit is mijn uitwerking ervan geworden.
 
Papier en plaatje zijn van Studio Light. Papier is van de Vintage Line. SCRAPSL02 & SCRAPSL05
Plaatje is een Romantic Picture. RPSL07
 
 
Grote bloem is gemaakt met een stans van Spellbinders, kleine rolbloemetjes zijn van Noor! Design Roll Up Roses 1 & Roll Up Roses 2 , net als de blaadjes en de vlaggetjes. Ook de rand en kader achter het plaatje zijn van Noor!
 
 
Letters, vlindertjes & kleine vogelhuisjes zijn van Rive-Creatief.

 
De vorm van de kaart is gemaakt door middel van een Shape Art Mal van Dutch Doobadoo, de labels.
Randjes zijn beinkt met Distress Inkt, Walnut Stain. En ik heb nog stukjes kant gebruikt om het geheel een nog meer vintage look te geven.
 
 
Groetjes,
Katja
 
 

5 reacties:

  1. Ohhh heerlijk zo'n romatisch plaatje! Het komt prachtig uit met alle kleurtonen die je hebt gebruikt. Ik heb zelf geen vintageplaatjes maar zou er zeker wel eens mee willen werken. Ik ga nog even verder kijken op je blog. Ongetwijfeld zie ik nog meer moois ;p

    Groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen

  2. Hahahah ik had de poes nog niet eens gezien lollll
    wel de vlinders en die zijn zo cute ☺
    Ja een te gekke kaart is dit weer, heel gaaf !
    En was zeker gezellig lekker samen aan de knutsel ☺
    Gezellige en fijne nieuwe (knutsel) week
    Liefssss Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een mooie vintagekaart met een prachtig plaatje en een mooie vorm. Super gedaan. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. What a lovely vintage card with a sweet lovely vintage girl. A lovely card.

    So glad you joined us at Die Cut Divas.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een waar kunstwerkje! Prachtig gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen