maandag 2 februari 2015

Mijn kaartje voor de Dutch Doobadoo Challenge

Hallo allemaal!
 
Vandaag show ik een babykaartje op mijn blog.
Ik heb de sketch gebruikt van Dutch Doobadoo en doe mee met hun challenge op het blog.
 

Papier wat ik gebruikt heb is van Studio Light, SCRAPSL07, SCRAPSL09 & SCRAPSL12.
Plaatje is uit een Romantic Pictures vel, RPSL09.


 
De vorm van deze kaart heb ik gemaakt met Dutch Shape Art Flower 4 Petals van Dutch Doobadoo.
 
Hoekje met speentjes, eendjes en gespje zijn chipboard-figuurtjes van Rive-Creatief.
Bloemen zijn gemaakt met stansjes van Nellie Snellen SD045, Tag (6002/0269), Rand (6002/0366), Doilie (6002/0379), Banner (6002/0386) en tekst (6410/0021) zijn van Noor!Design.
 
Randjes van het dessinpapier heb ik beinkt met Distress inkt, Walnut Stain.
 
 

3 reacties:

  1. Aaaah....wat een super schattig kaartje, Katja!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aaaaaah wat een schitterende kaart Katja!!
    Papier is zo mooi en supermooie details! Top hoor!!

    BeantwoordenVerwijderen

  3. Deze is echt zoooo gaafff geworden !
    Ik ben er ook mee bezig, vind het een leuke sketch ☺
    Liefssss Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen