dinsdag 29 januari 2013

Op de cover van Creatief met Kaarten

De foto is een Dummy, de cover zal nog aangepast worden!
 
Ik heb voor het zomernummer 2013 van de Creatief met Kaarten 3 items mogen maken.
Nu werd ik vrijdag aangenaam verrast dat er via de Facebook-pagina van Hobbyhandig gestemd kon worden welke kaart er op de cover zou komen. En 'mijn' cover heeft overduidelijk de meeste LIKES (367 tegen 95 voor de andere cover)gehaald.
De vernieuwde Creatief met Kaarten is nu naar de drukker!
Ik ben zelf ook erg benieuwd hoe het artikel van mijn items eruitziet en dan voornamelijk hoe de andere 2 items (een labelkaart en kadozakje) op de foto zijn gezet.
 
Word vervolgd!
 
Groetjes,
Katja
 
 

3 reacties:

  1. Hallo Katja,

    Hoe gaaf is dit? Hier mag je terecht trots op zijn hoor, dat is nogal een meerderheid die gestemd heeft, knap. Hij is natuurlijk ook verschrikkelijk mooi.
    liefs Hanny♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heeel gaaf hoor! ben super benieuwd naar jou creaties! en gefeliciteerd met de cover!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dik verdient hoor, ben me benieuwd...veel succes met afwachten hi,hi,....en wachten....

    Warme groetjes,
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen