donderdag 30 augustus 2012

Wie gaat er naar de KreaDoe dit jaar?

 
Ik heb erg veel zin om dit jaar te gaan. Niet alleen omdat ik wel weer eens wat nieuwe technieken voor mijn kaartenhobby wil zien maar ook voor de gezelligheid. Knutselmutsen onder elkaar, altijd gezellig.
En hopelijk veel leuk dingen aanschaffen.
Aangezien ik niet alleen kaartjes maak maar ook sieraden en kralen van fimokralen vind ik het leuk ook daar eens wat nieuwe inspiratie voor op te doen!
 
Al met al heb ik er heel veel zin in!

3 reacties:

  1. Wij hebben er ook zin in. Ik ga deze keer met een hele groep vrouwen, dus heel gezellig.ik heb op de beurs in denbosch al een nieuwe techniek ontdekt en daar ga ik voor shoppen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik ga zeker naar de KD... en mag bij Nicole verkooijen een demo geven in de letraset stand met de Flexmarkers:) ik kan me daar nu al op verheugen:)))

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ga zeker naar de Kreadoe, ik help woensdag,donderdag en vrijdag bij Creabest en denk dat er nog wel tijd is om vroeg of laat op de dag de beurs over te gaan. Lijkt me erg gezellig en ik heb er ook erg veel zin in.
    Liefs, Liesbeth.

    BeantwoordenVerwijderen