zondag 2 oktober 2011

Winnaar Blogcandy!

De winnaar van mijn blogcandy is geworden.....


Ik wil iedereen bedanken die mee heeft gedaan en in het bijzonder Debby die een extra kans had omdat ze mij een verjaardagskaart heeft gestuurd! Bedankt daarvoor, hij was erg mooi!

Sandra wil je mij je adres even doorgeven dan komt het pakketje zo snel mogelijk jou kant op!
Van harte gefeliciteerd ermee!

Ik zag dat ik nog net niet aan de 200 leden kom maar goed er zal er vast binnenkort nog wel eentje bijkomen...

Verder heb ik nog een paar mededelingen.
* Ik sta met 6 kaartjes in het November-nummer van Creatief met Kaarten!
* Ik ben gevraagd voor de Simply Sassy Spotlight op 25 oktober, dus kom dan allemaal even langs op Simply Sassy Blog om mijn kaartje(s) te bekijken!
* Ik ben gestopt als Design Team lid van Little Miss Muffet, aangezien ik steeds meer andere leuke dingen (mag) doe(n) wil ik daar graag tijd voor vrij maken!

Groetjes en tot snel!!!

7 reacties:

  1. nou allereerst proficiat aan de winnares en jij hartstikke bedankt voor de verloting! En jeetje al bijna 200 volgers, het is nogal wat!
    En wat gaaf dat je met je kaartjes in creatief staat zeg, supergoed joh!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. voor de winnares van harte gefeliciteerd en veel plezier met je prijs
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hartelijk gefeliciteerd Sandra met het winnen van deze geweldige candy ! Katja, wat een heerlijke nieuwtjes voor jou, hartelijk gefeliciteerd ! Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oohhhh wow wat een verrassing zeg dat ik de candy gewonnen heb helmaal super.
    Dankjewel allemaal voor de felicitaties en de lieve reacties.
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou meis, ik zie dat je de 200 al gehaald hebt en wat gaaf joh, dat je in de spotlight komt, helemaal superrrr !!!

    groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Thanks for sharing!
    Hey, Pixie Dust Paperie is having a give away, if you want to win a Pixie kit, follow the link to find out how!
    http://www.pixiedustpaperie.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen