zondag 26 september 2010

Challenge #23 I Did It Creations


Ik heb voor deze challenge eigenlijk 2 kaartjes gemaakt en wel ATC (Artist Trading Cards). Ik had er voor deze challenge nog nooit van gehoord en voor degene die het niet kennen, hier een korte uitleg:

Wat zijn Artist Trading Cards?

Artist Trading Cards (ATCs) zijn kaartjes van 2,5 bij 3,5 inch groot (64 x 89 mm). Deze kaartjes worden op allerlei mogelijke manieren versierd, zodat kleine kunstwerkjes ontstaan.
 
We moesten voor deze challenge gebruik maken van digitaal dessinpapier (digi papers) van Toucan Scraps - Weathered uit de Stitchy Bear & I Did It Creations Crafting Boutique
 
Ik ben nog niet helemaal tevreden met mijn ATC maar goed, alle begin is moeilijk en ik ga er vast nog wel meer maken die hopelijk meer naar mijn zin zijn!
 
Wil je zelf ook meedoen met deze challenge, ga dan naar I Did It Creations Challenge Blog voor meer info en upload daar ook je kaart!
 
Groetjes,
Katja
 
 

4 reacties: