zondag 25 juni 2017

Scrappagina Sky

Hallo blogvolgers,

Vorige week ben ik aan de slag gegaan met de serie 'Live More' van Pink Fresh Studio.


Deze serie bestaat uit verschillende materialen en accesoires om lekker mee te scrappen.
Ik heb verschillende papiertjes en banners uit het papier gesneden en alle randjes beinkt. 


Ik heb met de achtergrondstempels van Studio Light de achtergrond van de pagina wat bewerkt en ook heb ik met transparante structuurpasta en een sjabloon van Pronty/Dutch Doobadoo wat figuurtjes aangebracht.


Toen dat droog was heb ik de randjes van alle dessinpapiertjes gestikt met mijn naaimachine en alle deeltjes op elkaar geplakt.


De foto van Sky heb ik gemat op wit en zwart cardstock. 
De tag en doilie zijn stansjes van Studio Light.

Als laatste heb ik de letters SKY, de paperclip en de chipboard- en puff stickers aangebracht op mijn pagina.

Boodschappenlijstje Kippers:


Ben benieuwd wat jullie van mijn eerst scrappagina vinden?!



0 reacties:

Een reactie posten