maandag 12 december 2016

XMAS label

 Voor de 7 tags of Christmas op Tiets' Creatieve Wereld heb ik deze tag/label gemaakt in niet-traditionele kleuren.


Gebruikt papier is van Maja Design, plaatje van Syta van Gelderen.
Als basis heb ik een shape art van Dutch Doobadoo gebruikt van kraft cardstock.
Ik heb wat 3D-sneeuw van Viva Decor op de randjes gesmeerd.


De grote kerstbloem en kerstballetters zijn van Memory Box, tagjes zijn van MFT Die-Namics.
De kerstklok en frame achter het plaatje zijn chipboardfiguurtjes van Rive-Creatief en deze heb ik bewerkt met MBoss embossingpoeder in de kleur parelmoer.

De gestempelde tekst is uit een set van Studio Light.
Verder heb ik nog een paar kantjes, plakpareltjes, een parelbrad en stukjes hobbytouw gebruikt.

Wat vinden jullie van deze tag?


2 reacties: