vrijdag 30 december 2016

MDF drieluik Home & Hapiness

Hallo allemaal!!!

Kennen jullie de MDF pakketjes van Studio Light al?

Ik heb hier een pakketje gebruikt van de nieuwe Home & Hapiness lijn en daar wat ander papier bij gebruikt uit dezelfde lijn. Papier wat je niet gebruikt gebruik je gewoon voor een ander projectje of kaartje zo maak je toch je eigen MDF creatie.


Er zijn binnenkort ook vellen Vellum te koop met mooie teksten, deze heb ik ook gebruikt op mijn drieluik. Ook heb ik een paar van de nieuwe basisstansjes gebruikt. 


Gebruikte Studio Light materialen:
MDFHH45/47
PPBF34
STENCILSL26
STENCILSL28
SCRAPHH03
EASYHH550
VELLUM
BASISHH228
BASISHH229


De tags/labels, ticketstrip, postzegel, wax-stempel  komen uit 1 set.
Het hart uit een andere set met daarin nog 2 figuurtjes.


Er komen nog 4 Basic sets uit. Ook met erg leuke stansjes erin. O.a. een fiets, hart, vogel met tak, babysetje met cirkel etc. Dus hebbe hebbe hebbe....

Ik ben erg benieuwd hoe jullie mijn MDF drieluik vinden?!

De nieuwe Home & Hapinesslijn en de Basic-stansjes zullen eind Januari verkrijgbaar zijn!

0 reacties:

Een reactie posten