donderdag 1 december 2016

Make a Wish

Hallo allemaal,

Vandaag op mijn blog dit winterse kaartje gemaakt met de Shape Art Shield 2 van Dutch Doobadoo en één van de mooie paperpads van Studio Light.


Het afdrukje is van C&C Designs en heet Sleepy Cinnamon.
Ik heb haar ingekleurd met de Kurecolor Fine & Brush Markers.


Ik heb een klein envelopje gemaakt van dessinpapier met één van de nieuwe CUT-IES stansjes en er tussen gestoken. Tussen de lagen dessinpapier heb ik nog wat stukjes vellum gestoken waar ik met Versamark en Mboss, embossingpoeder de tekst en de kerstsok op heb gestempeld.

De bloem is van Marianne Design en ook deze heb ik uit wit-, kraft cardstock en vellum gestanst.
Daarachter nog een ronde stans van Noor!Design.

Randjes van de kaart en alle papiertjes heb ik bewerkt met Paper Soft Color, Walnut Brown en een klein beetje witte Gesso aan de buitenrand van de kaart.




0 reacties:

Een reactie posten