zondag 11 december 2016

Lucca 8 jaar!

Voor mijn lieve neefje Lucca heb ik dit stoere jongenskaartje gemaakt.
Het is naar aanleiding van de  Noor!Design Sketch Challenge.


Het papier is het oudere 'Cool Dudes' papierblok van Noor!Design.
Het plaatje is een digistamp van Mo's Digital en deze heb ik ingekleurd met mijn Copic Markers.


De stempeltjes die ik rond het plaatje gebruikt heb zijn van Crealies en deze heb ik gestempeld met Distress Inkt, Walnut Stain waar ik ook alle randjes mee heb geinkt.

Zijn naam en het cijfer 8 zijn stansjes van Creative Expressions, de randstans en de tickets van Noor!Design en het label/de tag is van MFT Die-Namics.


Onderin heb ik de postzegelsstansjes van Joy!Crafts gebruikt met tekst uit een bijpassende stempelset.
De basis is kraft cardstock van Atbelle en ik heb verder nog een stukje touw gebruikt voor rond de kaart en om de tag/het label.

Ik ben zelf erg tevreden over deze kaart. Ben erg benieuwd hoe jullie hem vinden?!
Ik wens jullie nog een fijne dag.



1 reacties: