donderdag 17 november 2016

Warme Winter Groetjes

 Hallo allemaal,

Dit envelopje heb ik gemaakt dmv de Dutch Envelop Art Hart en kraft cardstock.
Gebruikte dessinpapier is Soft Winter van Noor!Design.


Ik heb een stencil stripe uit kraft gestanst en bloemen en takjes uit dessinpapier.
Tekstje is uit een set van Studio Light. Verder nog een mooi kantje van Marianne Design gebruikt.


Ik heb aan de binnenkant ook alles beplakt en de randjes van zowel het dessinpapier en kraft zijn beinkt met Paper Soft Color, Walnut Brown. Plaatje met de beer komt uit een vel van Studio Light.


Rastertje en labeltje zijn allebei van Mery's. Denneappeltjes komen uit een setje van Marianne Design.

De teksten heb ik gestempeld met Stazon, Jet Black.

Je kan deze envelop als kaartje gebruiken, maar er kan natuurlijk ook een giftcard of geld in worden gestopt.

Wat vinden jullie van mijn envelopje?




0 reacties:

Een reactie posten