donderdag 25 augustus 2016

Hiep hiep hoera

Hallo Blogvriendjes,

Ik ben met de Card Art Book mal aan de slag gegaan van Dutch Doobadoo.
Het papier is van Marianne Design. Pretty Papers Bloc, French Rose.
Het plaatje is van Studio Light uit een romantic pictures vel.


De bloemetjes zijn gemaakt met een stansje van Noor!Design, de takjes/blaadjes zijn uit een stansset van Creative Expressions, Edged Leaves. Deze laatste heb ik uitgestanst uit Papicolor Recycled Kraft A4 (groen).


Aan de binnenkant van de kaart zit nog een bloem uit een set van Creative Expressions, Sweetheart Flowers en hier heb ik als 'hart' een knoopje gebruikt.


De tekst heb ik met zwarte Memento gestempeld en komt uit de set Clearstamps Banners van Noor!Design. Alle randjes zijn weer beinkt met Paper Soft Color, Walnut Brown van Viva Decor.
De hartjes heb ik bewerkt met 3D-lack van Viva Decor. 


Ook heb ik nog ribbelkarton, fijn, gebruikt van Joy!Crafts, een stukje parelkoord, dewdrops en een stukje kant.

Ik ben erg benieuwd hoe jullie mijn kaart vinden?





2 reacties:

  1. Je kaartje is echt een juweeltje, wat heb je dit prachtig gemaakt zeg.
    De glimmende haartjes vind ik zó schattig.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen