woensdag 1 juni 2016

Smile

Voor dit kaartje heb ik het Pretty Papers Bloc 'La provence' gebruikt en de vorm is gemaakt dmv Shape Art Label Eurolock.


Het mooie groene raster (Kader Sierlijk, RCB0281) en woordje Smile (Smile by Patricia, RCB0747-kl ) zijn chipboard-figuurtjes van Rive-Creatief en deze heb ik bewerkt met Inka Gold - 928 Jade Green (Viva Decor) zodat ze een mooie metallic kleur krijgen.


Het plaatje komt uit een easyvel van Studio Light, EASYPL483.

Bloemen zijn gemaakt met stansjes van Creative Expressions - Exquisite Poppy CED1458 en de takjes zijn Olive Branch CED1460.
Het lavendel takje heb ik uit pearl paper (8011/0409 van Joy!Crafts) gestanst.

Alle randjes heb ik bruin gemaakt met Paper Soft Color - Walnut Brown 451.

Ook heb ik kraft cardstock gebruikt van Joy!Crafts. 

Lieve groetjes,
Katja

1 reacties:

  1. Supermooie kaart,Katja.Leuk model.Mooi afgewerkt met de tekst stans en de bloemetjes.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen