maandag 8 februari 2016

Miniboekje Summer Vacation

Wij hebben onze zomervakantie in eigen land gevierd en wel in Friesland.
Aangezien we met de caravan weggingen kon ik wat knutselspulletjes meenemen.

Natuurlijk niet zoveel maar je kan met weinig materiaal ook best leuke dingen maken.



Voor dit miniboekje heb ik gebruikt:
 3D stansblok van Summer at the Beach van Studio Light STANSBLOKSB14
een chipboard boekje en figuurtjes van Rive-Creatief
Distress Inkt Walnut Stain
Touw, bedeltjes, witte belletjes, lijm en dubbelzijdig tape.


Alle bladzijdes heb ik beplakt met dessinpapier uit het stansblok.
Daar leuke plaatjes bijgezocht die ik met lijm of om een 3D effect te creeƫren met foamtape.


Het papier is al druk genoeg zoals je ziet. De chipboardfiguurtjes maken het helemaal af.


Ik vind het maken van zo'n boekje erg leuk om te doen. Leuk om neer te zetten of weg te geven.


Het papier van Summer at the Beach blijft prachtig!


Ook hier de schelpjes en reddingsboei wat verhoogd opgeplakt.


Een paar leuke bedeltjes van een anker en schelpje maken het helemaal af!




1 reacties:

  1. Het vakantieboekje ziet er heel goed uit! Ontzettend leuk :)
    Groetjes, Manja.

    BeantwoordenVerwijderen