vrijdag 1 januari 2016

Love & Home 'Happy Birthday'

Allereerst wens ik al mijn lieve blogvolgers en/of -bezoekers een geweldig en creatief 2016 toe!!!

Ik begin dit jaar met een kaartje gemaakt met de nieuwe Love & Home lijn van Studio Light.
Na alle kerstkaarten is het wel leuk om weer een beetje het voorjaarsgevoel te krijgen dus dat lukt met deze kaart vast wel een beetje.


Gebruikte Studio Light materialen:
EASYLH504
EASYLH506
BASISLH208
BASISLH209


Verder heb ik nog gebruikt:
Cheery Lynn - French Pastry
Randstans Noor!Design (6002/0260)
Gardenset Noor!Design (6002/0503)
Glossy Accents (Ranger)
Distress Inkt Walnut Stain
3D kit
Wit Kraft Cardstock (Joy!Crafts)
Mijn naaimachine voor de stikrandjes.


1 reacties:

  1. je knalt er al lekker in zo aan het prille begin van het nieuwe jaar. Dit kaartje is echt een plaatje. Kom maar op met dat voorjaar.
    Ik ben benieuwd wat je dit jaar nog meer voor ons in petto hebt.
    De beste wensen, en al het goeds voor 2016.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen