donderdag 26 november 2015

Kerstklok Sweet Winter Season

Hallo blogvriendjes!

De kerstklok van Dutch Doobadoo is ook weer een topper.
Samen met mijn favoriete lijn Sweet Winter Season heb ik deze lieve roze kerstkaart gemaakt.


Gebruikte Studio Light materialen:


Stansjes die ik heb gebruikt zijn:Kerstbloem Marianne Design - COL1393
Cheery Lynn - French Pastry

Vorm van de kaart is een Shape Art Mal van Dutch Doobadoo.

Verder heb ik gebruikt:Knoop, Lint, Kant, Belletjes, Hobbytouw, plakpareltjes, Kraft Cardstock.

Ik vind het zelf een geweldige kaart geworden.
Studio Light & Dutch Doobadoo, een top combinatie!!!


3 reacties:

  1. heel mooie creatie!!!!
    grtjs
    Tine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie creatie en mooie kleurtjes.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lieve kleur, mooi geworden!
    Groetjes Petra
    http://pvscreativelife.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen