donderdag 22 oktober 2015

Prettige kerstdagen

Hallo allemaal!

Ik zag bij Marianne Reijgersberg een kaart voorbij komen die ik zo leuk vond dat ik hem heb na proberen te maken. Een beetje van Marianne en een beetje van mezelf...


Het papier komt uit de Sweet Winter Season lijn van Studio Light. Het mooiste is om dubbelzijdig papier te gebruiken omdat je bij het omrollen van het papier de achterkant natuurlijk ook te zien krijgt en dat geeft juist zo'n leuk effect.
Ik heb een chipboard wijzerplaat van Rive Creatief gebruikt, wat bloemetjes, een mooi stuk lint, een stukje jute waar ik een ster uit heb gestanst, kant, plakpareltjes, een mini labeltje van Kimya en tekststempels van Studio Light.


Basis van deze kaart is wit kraft cardstock van Joy!Crafts.
Alle randjes zijn beinkt met bruine distress inkt. En ik heb nog wat randjes bewerkt met 'sneeuw' oftwel foamclay wit glitter.


Gebruikte Studio Light materialen:
STAMPWM119
UNITC05

0 reacties:

Een reactie posten