maandag 19 oktober 2015

JOY

Hallo allemaal!

De stansblokken van Studio Light zijn erg handig om snel mooie kaarten te maken. In dit geval kerstkaarten, die heb je nooit genoeg. Ik heb een vel uit het blok Scandinavian Winter gebruikt, 1 vel basispapier uit dezelfde serie, kraftpapier en nog wat chipboardfiguurtjes. Ook hier heb ik weer een andere vorm kaart gemaakt met een shape art mal van Dutch Doobadoo. Zo heb je ook uit een stansblok een unieke zelfgemaakte kaart om te versturen.


Studio Light producten die ik gebruikt heb zijn:


Letters JOY en sneeuwsterren zijn chipboardfiguurtjes van Rive-Creatief die ik bewerkt heb met wit embossingpoeder met glitter. 

Ik ben benieuwd hoe jullie deze kaart vinden?!!!

2 reacties:

  1. Hartstikke mooi, Katja!
    Groetjes, Manja.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb een paar kaartjes van je gemist, maar deze is in ieder geval weer onwijs leuk geworden.
    Leuke kleurtjes, en de details zijn helemaal oké.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen