vrijdag 30 oktober 2015

It's a Girl

Hallo allemaal!

De afgelopen tijd zijn er heel wat babytjes geboren in mijn omgeving en dit kaartje heb ik gemaakt voor onze overburen die voor de vierde keer opa en oma zijn geworden.

De vorm van de kaart heb ik gemaakt met de Shape Art mal Shield van Dutch Doobadoo.


Dessinpapier is van Studio Light:
SCRAPJBS01
SCRAPJBS03
UNIJBS15
UNIJBS16

Plaatje is van Syta van Gelderen (knipvel 140831).


Bloemen heb ik gemaakt met de nieuwe stans van Marianne Design, COL1394, takje is van Creative Expressions, Laurel Leaves.
Tekststempel is van Joy!Crafts, 6410/0032

Verder nog wat roze en groene plakparels een lief kantje en het kroontje en rompertje met letter L van chipboard (Rive-Creatief) die ik bewerkt heb met MBoss embossingpoeder Pearl White.

Alle randjes heb ik bewerkt met Distress Inkt - Walnut Stain.

Ik doe met dit kaartje mee met de challenge van Dutch Doobadoo!


0 reacties:

Een reactie posten