donderdag 15 oktober 2015

Boekje: Christmas JOY!

Hallo allemaal!

Het hartjesboekje van Rive-Creatief is ook prima te gebruiken met een kerst-thema.
Ik heb daarvoor de Scandinavian Winter lijn weer eens gebruikt.




De bladzijdes heb ik beplakt met papier uit het paperpad PPSD24.

Verder heb ik wat plaatjes uit easyvellen gebruikt en wat chipboardfiguurtjes van Rive-Creatief.


Het papier is al mooi van zichzelf dus hoeft niet zoveel poespas meer op.


Sommige plaatjes met foamtape opgeplakt voor een 3D-effect.


De achterkant van het boekje bevat ook een paar plaatjes uit een easyvel.


Ik heb het boekje met rood lint, een kantje en hobbytouw aan elkaar geknoopt.
Ook nog wat zilverkleurige belletjes toegevoegd.

Gebruikte Studio Light materialen:

3 reacties:

  1. Wat ontzettend leuk gemaakt, ben gek op houten figuren, ornamenten op pimpen, groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Er staan geen linken voor de volgende blogs waar ik naartoe kan hoppen?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige mini Katja, mooi studio lign combineren met houten figuurtjes!
    Fijne dag.
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen