zondag 1 maart 2015

Love Struck Ellie

Goedemorgen allemaal!
 
Op deze kaart heb ik Love Struck Ellie van The Paper Nest Dolls gebruikt, ingekleurd met mijn Copic Markers en de vleugels bewerkt met stickles.

 
Het papier is uit één van de nieuwe paperpads van Studio Light, PPSL09.
Tekststempel is ook van Studio Light uit de nieuw Flower Delight serie, STAMPFD94

 
Cardstock wat ik gebruikt heb is gebroken wit en kraft.
Bloemen zijn van Wild Orchids.
Kantje heb ik gekocht bij Intratuin en daaraan heb ik een parelgespje geregen.

 
Chipboard hartjes en hartjesraster zijn van Rive Creatief.

Hartjes stans is van Noor!Design, 6002/0382 en ook de blaadjes 6002/0332.
Alle randjes van cardstock, dessinpapier en stansjes heb ik bewerkt met distress inkt, Walnut Stain.
Ook weer wat randjes gestikt met mijn naaimachine.

 
Groetjes Katja

1 reacties:

  1. Een toppertje weer Katja ... Super mooie kleurtjes weer en het plaatje geweldig mooi ingekleurd. De afwerking is weer ... super !!!
    Groetjes, fijne zondag, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen