zaterdag 13 juli 2013

Winter-Tag

 
Deze keer eens een tag/label van mijn hand.
Het papier is van Do Crafts - A5 paperpad Tilly Daydream en de stempel is ook uit diezelfde serie en heet Tilly Daydream Snowflake. De basiskaart en het 'lijstje' van het afdrukje zijn van Kraft Cardstock van Joy!Crafts. Stansen die ik gebruikt heb zijn van Noor! Design, Ovaal, Vierkant en een hoekje en van Spellbinders de Snowflakes. De label in het zakje is van Magnolia.

Verder wat lint, kant, plakparels, hobbytouw, papieren roosjes/bloemetjes, plastic buckle, houten sneeuwsterren (Xenos), bedeltje, jutegaas en een tekstlabeltje. Dessinpapier heb ik de randjes bewerkt met Distress Ink- Walnut Stain. Het witte cardstock is parelmoer en dat het ik naturel gelaten. Vond ik wel mooi voor een winterkaart!
 
 
 

6 reacties:

  1. fabulous card, love all the details and layers
    Kim x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterende tag heb je gemaakt Katja, ik vind hem prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig, alweer een schitterende creatie van jou, geweldig mooi.
    liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Katja, zag je op facebook. Woww dacht ik, daar wil ik meer van weten! Wat een geweldige kaarten maak je! Daarom je gaan volgen, dit wil ik niet meer missen!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat lief Anita, bedankt voor het compliment. En gezellig dat je volger bent geworden.

    Groetjes,
    Katja

    BeantwoordenVerwijderen