vrijdag 20 april 2012

Meisje met perzik!



Hoe vinden jullie dit schatje? Peaches is een digi van Mo's Digital Pencil.
Ik heb op deze kaart wat Doohickey-stansen van Magnolia gebruikt. Swirl & Leaf, Heart Flower Lace, Vintage Tag & Hellebores!
De tekststempel is uit een set van Whimsy en deze set heet Fancyful Birthday Notables en ik heb daar ook een bijpassende stans van en dat is de Notables 1 Die.

Met dit kaartje doe ik mee met de volgende challenges:
Mo's Digital Challenge - Flowers
Whimsy Challenge - Punches or Die Cuts
Simon Says Stamp Challenge - Sketch
Do You Stack Up - Stripes
Picture & Scrap - Gebruik Bloemen
Marianne's Designs Diva's - Pearls & Swirls
The Pretty Little Ribbon - To Die For

13 reacties:

  1. Hoi Katja, wat een geweldige kaart is dit! Ik zag dat je volger geworden bent van mijn blog n.a.v. de Candy die ik heb uitgeschreven, maar ik zie nu wel waarom. Jij kan dat geweldige papier van My Mind's Eye geweldig goed gebruiken! Ik ga nog snel even verder kijken op je blog.
    groetjes van Maaike (www.scrapmydream.blogspot.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beautiful card. Thank you for joining us at Card and Scrap.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. What a wonderful card! I love the colors, and the embellishments are so pretty! Love the glittery butterflies! Glad you joined us in Mo's Challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gorgeous card!
    Thanks for joining us at Card and Scrap:)
    Hugs, Heidi:)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is weer een beeldschoon kaartje Katja.
    Jij kan ook zo mooi inkleuren.
    liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beautiful card, love all the details and your coloring is fabulous, thanks for joining us at Mo's
    smiles
    Paola

    BeantwoordenVerwijderen
  7. oh just adore this too bits the detail is beautiful thanks for playing at Creatalicious this month love Cheryl xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Another stunning and beautiful card!
    Thanks for joining us again at DYSU this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Such a wonderful card!

    Thanks for joining us at the Pretty Little Ribbon Shop challenge.

    Sarah x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. This is SO pretty! I love all the details and textures going on here!! Gorgeous! THANKS for joining us at Simon Says Stamp this week! Good luck!!!
    Hugs,
    Chris

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Beautiful! Darling image, perfect coloring and fab details. Thanks for joining us at DYSU.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh wow, this is stunning. Thanks for sharing with us at Marianne Design Divas this month.
    Hugs
    Tracy

    BeantwoordenVerwijderen