zondag 24 juli 2011

Cute Kerstkaartje!

12 reacties:

  1. Wat een geweldig vrolijk kerstkaartje! Heel erg leuk!

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hallo katja
    wat een gezellige kerstkaart met een pracht van een stempel,GEWELDIG MOOI!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lovely card - so much detail - and cute image. Thanks for joining in my CHNC challenge 30 - hope to see you again soon. x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Katja,
    Tjonge wat een overgang van de zomer naar de winter. Met scrappen is die stap zo gemaakt.
    Hardstikke leuk gedaan met die sterretjes en die frisse kleuren. Met kerst wordt je daar volgens mij heel blij van.
    Lieve groeten uit Lemmer,
    HennyB:)
    PS: Guur Meeuwis komt deze zomer in Lemmer:)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow, your fluff looks great and I love these papers together. Thanks for taking the time to visit me! :)
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Katja, wat een leuke kaart, ik ben dol op dat papier, ik gebruik het ook!

    De cork sheets zijn van Artemio en van QuicKutz; ik gebruik ze met verschillende stansen en ze gaan makkelijk door de Cuttlebug, geen enkel probleem. Die van Artemio heb ik in een hobbywinkel in Venlo gekocht, die van QuicKutz heb ik hier besteld: http://www.scrapware.nl/shop/product_info.php?cPath=515_1108&products_id=9665&osCsid=d05518895bf6b2bc5153f8673adac34a.

    Groetjes,
    Alina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jij hebt ook weer een mooie kaart gemaakt, je blijft doorgaan hè!
    Ik had die digi liggen en dacht laat ik eens mee doen met de challenge, wie weet volgende x weer, maar ik ga niet zo hard als jou hoor ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. what a cutie..love all the extra details..
    Thanks for joining us this week at polkadoodles . Good luck .
    Hugs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Cute card! I love all the star embellishments!!!
    Thanks for joining in the Lili of the Valley challenge this week!
    Hugs, Dena

    BeantwoordenVerwijderen
  10. What a beautiful Christmas card. I love the fur. Thanks for joining us at Polka Doodles.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lovely card, great colours and embellies, thanks for joining us at Polkadoodles, Good luck, Colette xx

    BeantwoordenVerwijderen