donderdag 27 mei 2010

Puur Hollands



Ik heb van de week deze armbanden op elastiek gemaakt. 'Delftsblauwe' kralen en oerhollandse bedels. O.a. een dubbeltje, molentje, fiets en bosje bloemen!

Wat vinden jullie ervan?

Ook was ik blij dat ik 90 volgers had, nu zijn het er namelijk weer 89!
Dus ik hoop voor eind van de maand de 100 volgers te halen.

Vergeet niet een berichtje achter te laten bij mijn blogcandy (als je dat nog niet gedaan hebt...) anders loop je misschien een leuk prijsje mis!!!

Groetjes,
Katja


5 reacties:

  1. Wat een prachtige armband zeg! ik vind de delftsblauw kleuren er erg mooi bij passen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. These are beautiful......I hope you enjoy your glossy accents x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die zien er leuk uit!
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Katja,

    Oeh. leuk deze armbandjes!! Mooie kralen, zeg, en dat dubbeltje er bij is ook erg grappig!!
    Wat jammer dat je weer terug bent naar 89 volgers... maar ja, dat komt vast wel weer goed, hoor, gewoon even geduld hebben... de 100 haal je ook nog wel!
    Fijne dag!

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een geweldige armband! helemaal hip! En handig dat hij op elastiek zit.
    Volgers komen, volgers gaan, maar dit blog blijft heel lang bestaan.
    (heb ik nu in je poesie-album geschreven?)
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen