donderdag 15 april 2010

Trouwkaartje

 Ik heb deze trouwkaart gemaakt als voorbeeld voor de 3de challenge op Digi Doodle Shops Best.

Deze week moet je een kaart maken dmv deze sketch in het thema Lente!
De digistamp die ik heb gebruikt heet Just Married.

Ik zou het erg leuk vinden als jullie ook mee zouden doen bij de derde challenge!!!!

_______________________________

Verder heb ik nog een kaart gemaakt voor mijn zus die 50 wordt morgen.


Hij is ook gelijk voor de digistempelwedstrijd bij het clubje Kaarten maken met Tiets

Groetjes,
Katja

12 reacties:

  1. Your cards have lovely color combo, Katja.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh Katja, I love your creation. The colors are beautiful and the coloring of the bride and groom are fantastic.
    You have created once again a beautiful creation.

    Harriet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaarten, lady met shoppingbags is ook heel gaaf!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Twee hele mooie kaartjes. Prachtige kleuren.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Sweet card Katje,

    I love pink, and I love the embossing look to your card. Great job hun.

    Hugs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beautiful card!!! Love the pink and blue color combination and your coloring is fantastic! LOVE how you embellished the sentiment.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Katja...love the embossing paper on your card for DDSB...great coloring too...woow...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Katja,

    Your coloring on your card is stunning. The pink on her dress is simply out of this world. Magnificent job!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Katja

    Leuk dat je mee doet aan mijn candy.Ik ben ook jou volger geworden.Je maakt leuke kaartjes en sieraden.
    Ik maak ook wel eens sieraden maar heb t al n tijdje niet meer gedaan.
    Lijkt me erg leuk zo een kralen maken van fimo.
    Is dat moeilijk of valt dat mee?

    XXX Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Both cards are beautiful... I love them!

    Hugs,
    Michelle B.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hou Katja,

    Practice kaarten heb je gemaakt zeg!!
    de kleuren zijn super bij je papierkeuze
    heel mooi geheel beiden:)

    lieve groetjes
    sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Katja your cards are just darling!
    Hugs
    Amber

    BeantwoordenVerwijderen