zaterdag 27 maart 2010

Heel zoet kaartje

Maar eerst even een paar foto's van de theatertour NW8 in Den Bosch gisteravond. We zaten rij 2 dus konden alles van heel dichtbij zien.
Gewoon Guus!
Fotomoment band!
Guus en broer Marc spelen ZINGO
"Guus" de musical!!!

We hebben een hele gezellige avond gehad en Guus was weer geweldig! Kippevel!

Verder wilde ik nog even dit erg zoete kaartje showen:


Fijne dag vandaag allemaal.
Wij gaan vandaag de achtertuin een beetje lente-klaar maken en vanavond met de meiden naar het Oude Luxortheater in Rotterdam naar de musical "Hoe Overleef Ik..."

Groetjes,
Katja

6 reacties:

  1. Wat een gave foto's van Guus! Kan me voorstellen dat het kippenvel was! Schattig kaartje ook! Heel veel plezier vanavond bij Hoe overleef ik, ben er met mijn oudste dochter geweest en heb er van genoten! Fijn weekend! Gemma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. What an adorable card and love the coloring...

    Harriet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is inderdaad een heel zoet kaartje!
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super cute card!!! Love the image and the flower is beautiful!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat gaaf dat je zo dichtbij zat...!
    En een mooi kaartje geworden weer hoor..
    Veel plezier vanavond!

    *Kus Patries*

    BeantwoordenVerwijderen
  6. such a sweet spring time card!So very soft!!! Your coloring is beautiful!

    BeantwoordenVerwijderen